"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2012. július 23.

Fotópályázat 2012.

Tessék lájkolni: fotópályázat - muemlekem.hu !

Ezt a két képet küldtem tegnap a műemlékem.hu fotópályázatára.

Nemrég találtam erre az oldalra és fedeztem fel, hogy fotópályázat van ott. Számos képemet beküldhetném/beküldhettem volna, ha... 3 Mpixelre állítottam volna be a képméretet; én azonban szándékosan kisebbre vettem a felbontást, hogy több helyem legyen a memóriában. (Amúgy is általában megfelel az a minőség, amit a kisebb felbontás nyújt.)
A muemlekem.hu-ra azonban csak leg­a­lább 3 Megapixeles képet lehet kül­de­ni, ezért az összes eddigi fényképem, pél­dá­ul a sok-sok mak­kos­má­ri­ai, az esz­ter­go­mi­ak, a szentendreiek, a Kin­csem par­ki­ak, az UTE-stadionban, illetve az al­csú­ti ar­bo­ré­tum­ban készültek, az ún. "fehér éj­sza­kák"-on fényképezettek, stb. (ezek csak a 2012-esek!) a pályázaton hasz­nál­ha­tat­lanok!
 

Mutatóba egy ilyen, "kis felbontású" kép, mely 2012. 06. 08-án 21:11 perckor készült a Jánoshegyen (320x240px-re átméretezve 1600x1200px eredeti felbontásból):

Még soha nem pályáztam sehova, fényképezni meg éppen nem is szerettem; 1 évvel ezelőttig gépem sem volt soha. Akkor (tavaly) — csak úgy, kérés nélkül — kölcsönkaptam egy fénygépet. Fölöttébb idegen volt, nem is nagyon érdekelt.

Lassan, igencsak lassan kezdtem tanulgatni, használgatni a NIKON Coolpix 3200 márkájú masinát. (Siettek páran tudtomra adni, hogy ez egy elavult gép.)

Mostanában néha már elégedett vagyok a fényképeimmel!

(Szomorú) utóirat: 2012. október 14-én a bekapcsolt fényképező optikáját falhoz ütöttem s az elferdült; a motor nem tudja mozgatni az optikát, így a fényképezőgép elromlott :-(((  (Bővebben: "Ezek a jó napok ...")

Nincsenek megjegyzések: