"... szeretni kell az életet, s nem kell törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság." (Márai S.)
Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg! (Giovanni Boccaccio)

2011. október 12.

Csinálom az ingyenreklámot!

Kétszeresen is.
Meg egy antireklámot. A blog.hu-nak! *
S mindjárt egy másikat is: a blogspot.com-nak ! **
A káfé főnix irodalmi és fotóművészeti lap-on találtam rá Moldvay Katalin: Fény-árny című fotográfiájára.

Remeknek találtam s más képeire is kíváncsi lettem. A "kf" oldalon nem találtam tőle többet, saját honlapján ( KATALIN MOLDVAY ) azonban igen.
Néhány az ottani két érdekes gyűjtemény képei közül (saját elnevezéseim):
Hát ez jó!
Jópofa!
Ez igen!
* A továbbiak az ANTIREKLÁM(OK)-ról szól(nak):

Ez egy trackback-link a blog.hu-ról:
http://magyarviviana.blog.hu/api/trackback/id/4312218 =
a "Pótszövegek avagy 'Visszapingelés küldése a bejegyzés összes URL-jének' " című poszt trackbackje a http://magyarviviana.blog.hu/-ról. Azért szúrom ide, mert értesítést akarok küldeni, hogy most és itt hivatkoztam arra a bejegyzésre s tudtommal a blog.hu-n lehetséges ilyen üzenetet fogadni! (A bloggerben viszont NEM találok beállítást A KÜLDÉSRŐL!!)
A blog.hu beírta a blogjai forráskódjába a "trackback" küldését és fogadását. Blog.hu-s blogok között működik is (ha a tulaj engedélyezi), de a blogspot.com-ról küldött visszapingek nem jelentkeznek a blog.hu-s posztokban!!
Így pedig nem sok értelme van!! :(( AZ Inda-Labs Zrt-n kívül még számos cég üzemeltet blogmotort - millió és millió bejegyzésben hivatkoz(hat)nak a mi bejegyzésünkre, s ha ezt nem kezeli a blog.hu, akkor észre sem vesszük, hogy ez történt ...!!)
Van abban a posztban 1 darab pingback-üzenet, de az blog.hu-s bolgtól érkezett!
Eddig nem tudtam megállapítani, hogy miért nem mutatkoznak a bloggertől érkezett pingbackek? Azért-e, mert a blog.hu nem kezeli az ilyen üzeneteket vagy ... lehetséges, hogy a blogger nem "intézkedik"?! :((
** Antireklám 2.:
"Cserébe" nem működteti a saját "visszalink"-jeit ("A bejegyzésre mutató linkek"-et) sem!!
Az előző pontban hivatkozott posztba (http://magyarviviana.blog.hu/ : "Pótszövegek avagy 'Visszapingelés küldése a bejegyzés összes URL-jének' " beszúrtam ennek a bejegyzésnek a "backlink"-jét ("visszamutató link"-jét), ellenőrzés céljából.
Mit mondjak? Nem sok ellenőrizni való van: egyetlen "A bejegyzésre mutató link" sem szerepel itt, lejjebb - tessék megnézni!! :((

Odaát [a blog.hu-n] már írtam ezekről:
a. korábban a http://magyarviviana.blog.hu/2011/09/30/a_palferi_jelenseg c. posztban és
b.  ma a magyarviviana.blog.hu/2011/11/12/potszovegek című bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések: